luni, 2 mai 2016

De ce sunt fardurile de ochi crema preferatele mele

Azi m-am gandit sa va prezint fardurile mele de ochi crema si motivul pentru care le prefer celor clasice, pudra, mai ales pentru machiajele de zi, rapide. Le aplic rapid pe pleoapa superioara si putin pe cea inferioara, le intind putin si estompez marginile rapid cu o pensula, putin rimel si gata machiajul ochilor.
Fiind farduri sub forma de crema, nu usuca pleoapele ca cele pudra si imi irita ochii mai putin, asa ca toata iarna le-am purtat cu drag.
Faptul ca sunt crema nu inseamna ca trebuie sa renunt la rezistenta pe pleoapa, formulele noi dureaza pana la 8 ore.


1.Maybelline - Colour tatoo
Sunt farduri crema care vin intr-un borcanas, deci se aplica cel mai bine cu degetul sau o perie densa scurta.
Au o gama larga de culori, sidefate si mate. Am unul mat Creamy Beige si unul sidefat Pink Gold.
Sunt foarte impresionata de faptul ca cel mat - creamy beige dureaza 8 ore, culoarea e foarte asemanatoare cu M.A.C. paintpot - Painterly, practic la o treime de pret. Imi place sa il aplic ca baza, pe pleoapa mobila pana sus in pliul ochiului, pentru umbra, iar apoi, peste el aplic alt fard crema, mai colorat. Rezultatul este frumos si de durata.
2. Sephora Velvet Eyeshadow - tot un borcans de 5 g. pe care il am in nuanta Sweet champagne- culoare frumoasa, un  bej rose gold metalic.  Nu cred ca merita banii din pacate, cele de la Maybelline sunt mai bune.Din pacate s-a cam uscat in  borcanas. Un truc pentru a refolosi fardurile sau gelurile de ochi uscate- tineti-le cateva minute in apa foarte fierbinte si se vor "lichefia".
3. Oriflame -un borcanas cu fard crema in nuanta Bronzed burgundy- o nuanta minunata. Din pacate formula nu e la fel de grozava, se strange in pliul ochiului si nu este foarte pigmentata. Aplicat cu o baza de ochi dureaza mai mult si ajuta si culoarea sa fie mai pronuntata.
De la stanga la dreapta - Maybelline Colour tattoo Creamy beige, Pink Beige, Sephora velvet eyeshadow sweet Champagne, Oriflame Bronzed burgundy.

Si acum trecem la preferatele mele- fardurile sub forma de stick...
1. Laura Mercier - Caviar stick
 Sunt indecent de scumpe , chiar si cu reducere de 20% asa ca am luat doar doua - Amethyst si Khaki, au 1,7 g dar sunt atat de pigmentate si cremoase, incat imi vor ajunge mult timp. Dupa ce se usca pe pleoapa, asa raman , chiar si pe pleoapele mele care sunt uleioase, dureaza cam 6-7 ore, cu primer bineinteles mai mult.
Am incercat sa le inlocuiesc cu ceva mai ieftin, dar are o formula unica si combinatii unice de culori si irizatii: Amethyst e o combinatie sidefata de lila discret cu maroniu iar Khaki e un gri maro cu ape verzulii inchis.
Pe amethyst il port zilnic la serviciu peste Maybelline - Creamy Beige, ca un smokey eye discret, e superb, merge la ochii verzi, albastri si nu numai.
2. Kiko- Long lasting stick eyeshadow
Stick-urile crema de la Kiko costa 6.90 euro, un pret fantastic fata de cele de la Laura Mercier de exemplu. Asa ca am vrut sa vad daca si calitatea este asemanatoare.
Am luat nuanta 37- Burgundy care este un rosu burgund foarte pigmentat, pentru un smokey eye dramatic pentru ochii verzi sau albastri.
 Rezista bine pe pleoapa, este blenduibil. Culoarea este mata spre usor satinata.
La fel si nr. 28 -Light Ivory -am luat-o pentru iluminare in coltul intern al ochiului, dar e mult prea mata pentru asa ceva. Asa ca poate fi folosita sub arcada sau ca primer pe toata pleoapa.
3. Clinique Chubby Stick pentru ochi in nuanta Fuller Fudge
Dupa cum stiti probabil Clinique a scos stick-uri din acestea pentru buze, ochi, obraji si chiar conturul fetei. Un machiaj divers in ambalaj ergonomic si usor de luat in calatorii.
Stick-ul acesta de ochi are 3 gr., deci mai mare in gramaj ca cel de la Laura Mercier, dar culoarea nu este la fel de intensa. Nuanta este un maroniu cald cu irizari aurii, foarte frumoasa pentru a crea un machiaj de zi fumuriu.
4. Creion Nyx Jumbo Eye Pencil
Eram fana al creionului Nyx Jumbo in nuanta Milk, un creion foarte cautat si folosit de make-up artisti profesionisti, dar si de iubitorii de machiaj. Am luat inca o nuanta Sparkle Nude -un bej auriu cu particule mari de glitter, prea mari ca imi placa. Nici de cat sta pe pleoapa sau de textura nu pot spune lucruri foarte bune din pacate.
5. Fard cu aplicator  Rimmel Scandal Eyes in nuanta Rich Russet
Nu stiu daca se mai produce acest fard, anul trecut l-am purtat destul de des, cred ca l-am luat din DM.
6. Bourjois - Survoltee fard waterproof in nuanta Khaki branche - l-am luat de pe strawberrynet la un pret foarte mic, are o rezistenta fantastica pe pleoape (8 ore fara primer) si mai este si o nuanta de verzui khaki irizat foarte fumoasa.
7. Clarins - soft cream eyecolour in nuanta Burnt orange, in afara ca este o nuanta frumoasa si greu de gasit pe care o folosesc de obicei in combinatie cu alte farduri crema sau pudra, nu pot spune multe despre acest fard.
Stanga la dreapta: Laura Mercier - Caviar stick Amethyst si Khaki, Kiko - Burgundy si Ivory, Clinique - Fuller fudge, Nyx- Sparkle nude, Rimmel - Rich russet, Bourjois- Khaki branche, Clarins - burnt orange

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu