duminică, 15 mai 2016

Am testat crema de ochi cu caviar si masca de ochi de la Juliette Armand

In afara de machiaj cea mai mare obsesie a mea este ingrijirea pielii. Pentru ca, dupa cum repeta obsesiv orice beauty guru nici o pictura nu se aseaza perfect decat pe o panza perfecta. Si asta cu atat mai mult cu cat inaintezi in varsta, asta nu ca nu am vazut femei tinere cu laba gastii care se vedea din spatiu.
Asa ca...deoarece pielea din jurul ochilor este deosebit de sensibila si predispusa la o variatiune de afectiuni ca riduri, pungi, cearcane si altele ii  acord si eu o atentie deosebita. Revitalizare, hranire, iluminare este tot ce avem nevoie.
Deoarece cosmeticiana mea m-a facut sa cred cu ardoare in brand-ul Juliette Armand, a carui peelinguri mi-a transformat pielea si face tot ce poate s-o mentina in forma, era normal sa incerc o crema de ochi de la de la ei.
Toamna trecuta, (deci am luni bune de cand folosesc aceasta crema) am achizitionat Crema cu caviar si omega 3 de la Juliette Armand. Desi este orientata catre tenul matur, nu am gresit, deoarece pielea din jurul ochilor este sensibila si da semne de deshidratare (uscaciune).

Crema are 30 ml si costa in jur de 170 lei pe Cosmoshop.ro ,ceea ce e un pret bun pentru gramajul respectiv si avand in vedere ca o am din octombrie si inca nu am terminat-o desi am folosit-o in fiecare seara.
Este descrisa ca o "Crema puternic anti-age cu actiune delicata. Compozitia sa avansata continand caviar, acizi grasi Ω3 si Ω6 si Matrixyl 3000 reduce vizibil ridurile si ofera elasticitate zonei din jurul ochilor."
Ceea ce mi-a placut la aceasta crema este ca este suficient de hranitoare incat sa imi simt pielea din jurul ochilor scapata de uscaciune dar nu imi irita ochii (da, de multe ori se intampla ca cremele de fata care iti intra in ochi sa ti-i irite).
Al doilea produs achizitionat este Masca de ochi antiage. Are 50 ml si costa in jur de 130 lei.


 Este descrisa ca " Masca cu o structura cremoasa care actioneaza impotriva edemelor si a cearcanelor. Oxigeneaza, tonifica si estompeaza ridurile."
Am luat-o pentru ca  am testat-o la salon si mi-a placut senzatia de racorire pe care o ofera. Desi ofera hidratare, nu as spune ca estompeaza cearcanele, sau poate nu am folosit-o eu suficient de des. In schimb, chiar decongestioneaza, asa ca e foarte folositoare cand sunt racita pentru ca o aplic si pielea din jurul ochilor se simte rapid mai bine.
Trebuie mentionat ca produsele Juliette Armand nu au in compozitie parabeni, ulei mineral, propylen glicol si alergeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu