duminică, 15 mai 2016

Rujurile Matissim de la Douglas- review si swatch-uri

Iubesc rujurile mate, mai ales daca sunt de calitate: sa nu usuce buzele, sa fie pigmentate si opace. In ultima vreme mi-au tot facut cu ochiul de pe instagram rujuri mate de la diverse marci care nu prea sunt accesibile in Romania: Gerard Cosmetics, Dose of Colours, Lime Crime, Ofra Cosmetics.
Asa ca am fost incantata sa gasesc in magazinele Douglas din propria lor marca de machiaj nou aparutele rujuri mate Matissim. Deja sunt fana a rujurilor mate de la Sephora si stiu ca marcile  proprii de machiaj de la Sephora si Douglas pot avea printre ele produse de calitate la preturi accesibile.
Rujurile astea in mod cert n-au fost o dezamagire. Pigmentate, opace, nu usuca buzele tare, cum o fac alte produse (de exemplul Sleek Matte me imi usuca buzele pana la durere).
Rujurile sunt disponibile in 6 sau 7 nuante destul de clasice, deci nimi din nebuniile de pe Instagram, dar frumoase oricum. Costa 45 lei. Eu am luat 3.
De la stanga la dreapta:
01- Voluptuos smile
04- Chic smile
06- Never forget smile



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu