sâmbătă, 2 iulie 2016

Achizitii de BeautyBay.com -partea I : farduri Makeup Geek

De foarte mult suspinam dupa anumite marci de cosmetice pe care le gasesti peste ocean- de exemplu Makeup Geek sau Morphe brushes dar de fiecare data cand ma uitam pe site-urile lor si calculam costurile de transport si taxele vamale, plus ca nu garantau intotdeauna ca produsele ajung, renuntam cu tristete...
Dar uite ca lucruri bune se intampla celor ce asteapta, asa ca aceste marci si-au croit drumul catre teritorii mai apropiate, adica mai precis catre Beautybay.com din Anglia, de unde vin frumusel fara taxe vamale, prin posta romana la cam 10 zile dupa lansarea comenzii. Ce mai pui la socoteala ca peste 18 euro, transportul este gratuit. Daca depuneti o comanda mai mare de 118 euro, transportul poate fi urmarit (stiti la ce ma refer) dar am descoperit ca de obicei transportul simplu vine mai repede decat acesta...
Au multe lucruri frumoase pe Beauty Bay , de la parfumuri la ingrijirea parului si ingrijirea pielii ca sa nu mai zic ca e raiul obsedatelor de machiaj...:). Lira sterlina e mica acum , asa ca.... happy shopping!!!
Prima marca de care am sa vorbesc este Make up Geek. Brandul acesta a fost infiintat de o duduie Marlena, care isi doreste ca toate femeile sa se simta frumoase si increzatoare, blah, blah...scopuri frumoase de altfel. Linia de machiaj creata de ea e de calitate la preturi accesibile- acum depinde ce inseamna accesibilitate la fiecare. Asta va zic, fardurile ei individuale sunt la calitate mai bune decat M.A.C. (stati, nu aruncati cu pietre daca sunteti fani M.A.C., asta e parerea multor youtuberi), dar la jumatate de pret.
Eu personal imi doresc de mult o colectie de farduri de ochi individuale, dar nu mi-am putut permite cele de la M.A.C.  De cativa ani, de cand fardurile individuale de la Makeup Geek au explodat pe youtube, MAC-ul a cam ramas intr-un con de umbra. Recent, au redus si ei preturile la fardurile individuale de la $10 la $6 pe site-ul international, dar nu stiu daca exista miscarea asta si in magazinele M.A.C Romania. Daca stie cineva, sa ma anunte si pe mine.
Fardurile de ochi simple Makeup Geek sunt $6 pe site-ul lor , la fel cele duochrome, iar cele foiled (metalice cu pigment puternic care se intind ca untul) sunt $10.
Beauty bay le aduce 6 euro pe cele simple  si la 9,6 euro pe cele foiled. Ca sa nu mai zic ca au avut un flash sale prin iunie cand toate produsele au fost la jumate de pret, dar atunci nu stiai pe ce sa pui mana, ca ajungeai la check out si vedeai ca nu mai sunt disponibile ce ai pus in cos. Dar pe ceva tot am pus mana...:))
Fardurile individuale au 1,8 grame, sunt formulate fara talc (care este ingredientul cel mai ieftin in fardurile de ochi, ca sa nu mai zic ca poate fi iritant...deci daca vedeti talc ca primul intre ingredientele unui fard foarte scump, sa stiti ca sunteti jefuiti), fara parabeni, nu sunt testate pe animale, deci e evident ca femeia s-a straduit.
Alaturi de farduri, am luat 2 faimoase Z pallette una large si una extralarge pentru depozitarea in stare buna a fardurilor...
Asa ca sa trecem la poze si swatch-uri...am vrut culori, nu doar neutre, asa ca asta am luat....
Asta e paleta Z large:
 

Primul rand de la stanga la dreapta: Shimma shimma , Mirage, Sin City, Chickadee, Gold digger, Untamed (foiled), Roulette

 Randul al doilea stanga la dreapta: Goddess, Cocoa Bear, Morocco,  In the Spotlight (foiled) , Cosmopolitan ,Cupcake


Randul 3 stanga la dreapta: Whimsical (foiled), Backlight (duochrome), Hotpants, Wisteria, Curfew, Center stage(foiled), Boo berry
Randul 4: Typhoon (duochrome), Venom, Dirty Martini, Secret Garden (duochrome), Mermaid, Peacock,Corrupt.
Si mai trebuie sa va spun de creioanele Full Spectrum tot de la Makeup Geek. Sunt unele din cele mai untoase, durabile si frumoase creioane de ochi pe care le am. La 9,1 euro pe bucata sunt mult mai ieftine si performante pe care le-am luat.
Am luat doua nuante deocamdata: Ocean (un Aquamarine saturat cu shimmer) si Espresso- un maro mat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu