duminică, 27 martie 2016

Machiaj de primavara

Am vrut sa experimentez un machiaj in culorile crude pe care primavara ni le dezvaluie in fiecare an.
Mi se pare interesanta combinatia de verde crud cu roz si mov, asa ca am incercat sa realizez un machiaj in aceste culori.


Am folosit :
- fardurile de ochi Kiko Milano nr. 250, 261, 231, 244 si 204 (gasiti swatch-uri intr-o postare anterioara).
- Creion khol de la L'Oreal nr. 116 rainforest green in interiorul pleoapei inferioare
- creion waterproof de la Bourjois nr. 47 purple night in interiorul pleoapei superioare
- creionul de sprancene de la Ardell Lashes in medium brown - o achizitie super, un dupe pentru creionul de la Anastasia Beverly Hills de pe Aoro.ro si gelul de sprancene de la L'oreal Brow Artist Plumper
- blush-ul  crema este de la Make up forever High Definition Blush nr. 210- un roz rece potrivit pentru primavara
-buze: Sephora Cream lipstain nuanta 06 si rujul Avon Luxe in nuanta Joie- pentru a se apropia de o nuanta roz-violet pe care mi-o doresc f mult si n-am gasit-o inca intr-un ruj bun.
N-am aplicat contur sau bronzer tocmai ca sa pastrez senzatia de prospetime si pentru ca ochii si buzele erau deja destul de colorate.
O primavara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu