duminică, 28 februarie 2016

Prima mea achizitie de la Kiko Milano- farduri de ochi, rujuri cu swatch-uri

Daca n-ati auzit inca de Kiko Milano, sunt un brand de cosmetice italian cu calitate foarte buna a produselor dar cu preturi foarte accesibile, un fel de high-end, low-end daca vreti.
Imi cautam de mult niste farduri de ochi mai colorate cu care sa ma joc când ma satur de nude-uri si nuante naturale.
Asa ca am dat comanda pe site-ul lor. Peste comenzi mai mari de 49 de euro primesti discounturi la transport, practic transportul a fost 2 euro, mai ieftin ca un transport in tara. Pachetul a venit prin Posta Romana , serviciul DHL nefiind disponibil in Romania si a durat cam 10 zile de la plasarea comenzii. Nu se platesc taxe vamale sau altele, deci nu sunt costuri suplimentare.


1.Fardurile refill Infinity Eyeshadow costa 2.40 euro bucat a,au 2 g, deci destul de mari ca gramaj.
Au si o paleta speciala pentru ele - Click System , dn pacate nu era disponibila.
Fardurile au o mare diversitate de culori (96! nuante), sunt testate oftalmologic si sunt hipoalergenice.
Dureaza pana la 12 ore, sau cel putin asa pretind, eu oricum aplic un primer de ochi inainte.
Am luat 16 nuante, cele mate sunt mai putin pigmentate si se blenduiesc mai greu,dar asta se intampla la majoritatea fardurilor mate.
La fel cele albastre sunt mai putin pigmentate, dar asa se comporta in general pigmentul albastru am inteles.
Cele satinate sunt mai cremoase, se blenduiesc mai bine.
Oricum pentru a te juca cu culorile, sunt foarte accesibile ca pret.




2. Fardurile High pigment wet and dry eyeshadow
Costa 5,90 euro bucata
Din asta am luat doar unul, 04 un rose perlat foarte potrivit pentru un machiaj discret sau romantic.
Se poate folosi uscat sau umezit, folosirea umeda intensificând pigmentul si stralucirea fardurilor.
Disponibile in 4 finish-uri: mat, perlat, satin si  metalic.



3. Pigment pulbere
La fel am luat unul singur, nr. 18- White Gold.
L-am folosit umed , amestecat cu MAC Fix Plus, dar nu am gasit ca iti da finish-ul acela metalic saturat. Cred ca are mai mult glitter decat pigment, dar la 2,90 euro cu 6 grame, e super ieftin si cred ca iti ajunge pentru restul vietii.

4. Long lasting stick eyeshadow
Imi plac foarte mult fardurile crema si voi face o postare despre ele special.
Sunt practice si usor de folosit.
Stick-urile crema de la Kiko costa 6.90 euro, un pret fantastic fata de cele de la Laura Mercier de exemplu. Asa ca am vrut sa vad daca si calitatea este asemanatoare.
Am luat nuanta 37- Burgundy care este un rosu burgund foarte pigmentat, pentru un smokey eye dramatic pentru ochii verzi sau albastri.
 Rezista bine pe pleoapa, este blenduibil. Culoarea este mata spre usor satinata.
La fel si nr. 28 -Light Ivory -am luat-o pentru iluminare in coltul intern al ochiului, dar e mult prea mata pentru asa ceva. Asa ca poate fi folosita sub arcada sau ca primer pe toata pleoapa.


5. Ruj cremos
Rujurile acestea au fost doar 2 euro bucata!!! Am luat doua nuante nude - 500 si 502 . Sunt foarte cremoase, dar totusi nu aluneca de pe buze, sunt consistente in culoare si textura si imi plac mai ales pentru ca nu lasa buzele uscate dupa ce se duc de pe buze, cum e cazul cu multe alte rujuri.
Vad ca nu mai e disponibil pe site acum, dar au rujuri la preturi foarte bune intr-o diversitate de culori si de texturi. 

Si niste lookuri create cu aceste farduri. Bineinteles  cele albastre si violet par cele mai interesante..:)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu