duminică, 11 octombrie 2015

Machiaj de toamnă - tristeți de toamnă violet


Am câteva postari si câteva review-uri de produse care sunt long overdue.

În primul rând, ca să fiu în temă cu anotimpul care s-a instalat pe nesimțite, sau cu nesimțire în locul dragei mele veri, o să postez un machiaj de toamnă.

Toamna are totuși poezia ei și trebuie sa recunosc că anumite culori în machiaj, în special cele mai închise și tari, sunt potrivite doar cu lumina zgîrcită a acestui anotimp.

Deci după cum probabil știți, toamna asta se poartă buzele închise la culoare: de la tonuri de burgundy, la cireașă putredă, la zmeuriu putred la un mov suprasaturat, sau chiar la negru, dacă te ține.

Așa, îmi amintesc că trendul cu buze închise a mai fost hot în anii 90, dar atunci era în tendințe acel maro închis deși la momentul ăla eram prea tănără să îndrăznesc să-l port..

Pentru că luna aceasta am o nuntă în familie la care am o rochie tot în aceste culori (negru/zmeuriu-burgundy închis-înțelegeți ce vreți din culoarea asta), am zis să încerc doua feluri de machiaj- unul cu accent pe buze si unul cu accent pe ochi în culorile astea.

Prima opțiune de ruj este de la Seventeen (produsele se pot găsi in Kendra) care au scos o gamă de rujuri mate în culori foarte frumoase si la prețuri accesibile.

A doua opțiune de ruj este de la Sephora – marca proprie, care este ceva mai hidratant , așa că ai nevoie de o bază matifiantă pentru că se cam întinde și nimeni nu are nevoie de ruj închis pe dinți sau pe față- cam asta fiind problema cu rujurile închise.

Ca și creion de buze am luat unul de la Makeup Forever tot din Sephora- am profitat că am card Black si mi-au dat o reducere de 20% o anumită perioadă. Nu sunt foarte încîntată de textura acestor creioane, nu știu cum e la culorile mai deschise , dar la 13C- culoarea care am luat-o eu, care este si foarte închisa, se cam fac fulguleți din ăia, nici nu stiu cum sa le zic (flaky, tată, flaky, ca să ne înțelegem), parcă se exfoliază de pe buze. Creionul de la Radiant professional este mai ok ca textura, deși este la jumătate din preț, și la fel, este matifiant și ține mult pe buze. În general, văd că produsele de la makeup forever nu mă dau pe spate și nu cred că o sparg pușculița să le testez, pentru că am deja mărci verificate, care merită banii.
Și machiajul pentru care am folosit rujul de la Seventeen si creionul de la MUFE:

 

Pentru ochi am folosit Chocolate Bar de la Toofaced, pe care o am tot din Sephora si care mi se pare ca are niște culori minunate pentru toamnă, desi pentru acest look am folosit culorile mai deschise care aveau rolul de a deschide si complimenta culoarea buzelor. Blushul este tot o culoare complimentara, calda Artdeco -Orange, pentru că nu am vrut să folosesc tot un blush închis, rece, ca să n-o dau spre partea gotică.
Genele false sunt de la Eylure nr. 100- sunt niste gene minunate naturale, dar de efect, pe care le-am luat de pe Strawberrynet in pachet de 3 bucăți la aprox. 36 lei, după reduceri .

Swatchurile la rujuri:


De la stînga la dreapta: Makeup Forever Aqualip pencil nr. 13C, Sephora Rouge în Crush, Seventeen Cosmetics Matte Lipstick nr. 22. Dupa cum se vede creionul de buze si rujul Seventeen au mai mult negru pe cînd cel de la Sephora este un zmeuriu foarte pigmentat crud.


Lookul urmator este despre ochi- am facut un smokey eye zmeuriu. Am folosit ca baza creionul negru de la Pixi care este foarte cremos si se întinde foarte bine, dar când îl întinzi se vede că are un subton albastru. Așa că, chiar dacă am folosit nuanțe de fard zmeurii peste aceasta bază, cherry cordial si amaretto din Chocolate bar, până la urma, rezultatul a dat spre purpuriu, sau cel puțin așa a prins camera la lumina becului fotografic de 800 W. :)
Sub ochi am folosit un kohl de la Sephora : nr. 05 Mystic purple.
 

Paleta Chocolate bar nuante de la stînga la dreapta : cherry cordial, amaretto, midnight truffle si un fard mono de la Laura Mercier la fel de frumos : Paris by midnight.

 
Daca vreti putina inspiratie de la un profesionist cum sa purtati un ruj inchis v-o recomand din nou pe Lisa Eldridge.
O toamnă frumoasă să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu