vineri, 28 august 2015

Review -serul si crema cu vitamina C de la Auriga International

Vitamina C este cunoscuta in industria frumusetii ca fiind un ingredient anti-ageing . Ne ajuta sa scapam de riduri, pentru ca stimuleaza productia de colagen a pielii, de petele  de  la soare si hiperpigmentare lasata de acnee pentru ca inhiba productia de melanina, si in general creaza un ten mai neted si mai luminos.
Despre acest ingredient magic am facut putina cercetare. De pe Beautypedia am aflat ca forma de vitamina C cu cea mai mare eficienta in produsele cosmetice este acidul ascorbic.(L-ascorbic acid) care este solubil in apa. Dar aceasta forma de vitamina C este dificil de mentinut in forma stabilizata, in sensul ca trebuie tinuta intr-un recipient care s-o protejeze de lumina si aer. Cosmeticiana mea spune ca serumurile cu vitamina C trebuie tinute in frigider dar aceasta este o ipoteza care mai trebuie cercetata.
Pentru ca ma confruntam cu niste pete (hiperpigmentare) lasate de soare anul trecut, m-am decis sa imi caut un ser cu vitamina C.
In cautarile mele am gasit produsele flavo-C de la Auriga International , o marca de dermatocosmetice belgiana, care se gaseste in farmaciile Remedia.
Am luat serumul Flavo C forte cu vitamina C 15% (o concentratie puternica- cea mai mare de vitamina Csub forma de acid ascorbic stabilizat). Are 15 ml si a costat in jur de 80 lei, un pret foarte bun fata de alte produse cu vitamina C pe care le-am vazut (Paula's choice sau Juliette Armand). Acest ser mai contine si ginko biloba si acid ferulic, ceea ce ne duce cu gandul la faimosul si foarte scumpul CE ferulic de la Skinceuticals.

Serul are un ambalaj opac, pentru a proteja vitamina C de lumina directa. De culoare maronie (eu il aplic seara si am avut surpriza sa pateze fata de perna),  miros de caramel si gust acru, acest ser este usor de aplicat datorita capacului cu pipeta. Este lichid, de aceea trebuie intins foarte repede si nu ai nevoie decat de cateva picaturi pe zi. Este recomandat de a fi consumat in 3 luni, probabil din cauza faptului ca vitamina C se degradeaza.
Eu il aplic seara, urmat dupa 3 minute de crema hidratanta din aceeasi gama. Dimineata il demachiez, si da, raman urme pe discheta.
Am fost uimita de senzatia de intepare pe care ti-o da acest ser, dar am fost si mai uimita de faptul ca a doua zi dupa prima seara de aplicare, m-am trezit cu ridurile naso-labiale vizibil diminuate si un ten mai luminos si mai fresh. Vara aceasta m-am mai expus la soare, iar seara imi puneam niste ser pe petele si pistruii aparuti de la soare si dimineata apareau mai putin vizibili.
Dupa doua luni de folosire a acestui ser pot sa spun ca mi-a diminuat petele, mi-a uniformizat culoarea tenului si mi-a diminuat ridurile de expresie si tonifiat tenul.  Desigur fac regulat si peelingurile cu alge de la Juliette Armand, si bineinteles si acestea ajuta cu problemele de mai sus, dar fac si serul sa patrunda mai bine in piele.
Cu totul, acest ser a fost o experienta anti-ageing la un pret accesibil pe care o voi repeta. Un produs pe care il recomand!
Dupa ser seara am aplicat crema din gama Flavo-C cu vitamina C si acid hialuronic. Crema are 30 ml si a costat undeva in jur de 60 lei.
 Crema are un dispensor igienic, ceea ce imi place foarte mult, nefiind fan al cremelor in borcan, pentriiu ca isi pierd prospetimea si se contamineaza cu bacteriile de pe degete. Are o textura foarte placuta, se simte hidratarea de la acidul hialuronic. Este recomandata tuturilor tipurilor de ten, dar dupa textura, am crezut ca este mai potrivita tenurilor normal spre uscate, dar a fost foarte bine tolerata si de tenul meu gras, nu mi-a cauzat cosuri sau eruptii cutanate. Si  dimineata ma trezeam cu tenul relaxat, hidratat, dar nu gras.

Singurul lucru care m-a contrariat la aceasta crema este ca are la ingrediente mult-temutii parabeni. Insa cei de la Auriga ne asigura pe site de faptul ca sunt parabeni cu lant scurt, care nu au efecte nocive asupra tenului. Parabeni am gasit si in produsele Chanel, asa ca nu mai stiu ce sa mai cred despre ei.
Care este ingredientul vostru anti-ageing preferat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu