duminică, 30 august 2015

Review brand de make-up: Laura Mercier

A devenit un lucru obisnuit in lumea machiajului ca un makeup artist, care a ajuns a un anumit statut si lucreaza cu celebritati,   sa-si creeze propria linie de produse.
Astazi voi vorbi despre un brand pe care am vrut de mult sa-l incerc- Laura Mercier . -am cumparat de strawberrynet, pentru ca in Romania nu se gaseste inca.
Cateva informatii despre acest brand:
Laura Mercier este un nascuta in Franta, dar s-a mutat la New York la jumatatea anilor '80 sa lucreze ca makeup artist la Elle magazine. A fost makeup artistul Madonnei, a creat campanii pentru Chanel si The Gap, etc.
Compania de machiaj Laura Mercier se focuseaza pe conceptul de "flawless face", concept bazat pe faptul ca Laura Mercier promoveaza machiajul natural.
Sunt cateva produse iconice ale acestui brand care sunt promovate in egala masura de make-up artisti si beauty vloggeri: concealerul "secret camouflage" si pudra pulbere transparenta.
1. Primul produs achizitionat a fost Flawless Face Book.
Contine 4 din produsele esentiale pentru perfectarea fetei asezate convenabil intr-o cutiuta sub forma de carte si perfecta de luat in calatorii datorita dimensiunii reduse. Eu l-am luat in nuanta Nude cand era era redusa la 50% si a costat vreo 105 lei. M-a tentat pentru ca avea concealerul Secret Camouflage la dimensiune aproape egala cu cel original si caseta era mai ieftina.

  • 1x Cremă Hidratantă Nuanțatoare Compactă SPF 20- cred ca se potriveste mai bine unui ten uscat. Pe tenul meu gras nu tine asa bine. Potrivita pentru un machiaj casual, de zi.
  • 1x Pudră Minerală Presată cu Burete  3.8g- pudra asta are un efect iluminator pronuntat, chiar foarte tare, de aceea o folosesc in zona ochilor sa fixez concealerul.
  • 1x Camuflaj Secret 4.61g -  este un concealer crema dar de o consistenta mai tare.  Are doua compartimente una cu subton galben si una cu subton rosu care se amesteca pe spatele palmei (caldura il face mai maleabil). Se aplica pe cosuri si imperfectiuni si o data aplicat si fixat adera mai ceva decat cimentul. Vine cu o pensula pentru acest gen de pin-point concealing.  Pentru zona ochilor il gasesc prea uscat
  • 1x Corector Secret 1.2g- un corector cremos pentru zona de sub ochi. Acopera bine cearcanele dar trebuie neaparat fixat cu pudra.
 Urmatoarele produse achizitionate au facut parte din cadoul meu de ziua mea de anul asta ,  cam maricel ce-i drept, dar a fost o varsta istorica :)
2. Pudra pulbere fixatoare - 29 gr. Costa in jur de 135 lei, eu am avut si o reducere de 23% la respectiva comanda. Dar oricum, la gramajul respectiv este foarte economicoasa.
Aceasta pudra se descrie ca fiind :
  • O pudră discretă, mătăsoasă ce arată şi se simte natural
  • Conţine cel mai fin talc franţuzesc
  • Ingredientul de reflectare a luminii atenuează liniile fine şi imperfecţiunile
  • Ajută la netezirea tenului
  • Îţi face pielea perfectă pentru a aplica machiajul
Imi place ca este chiar matasoasa, are un aspect natural, nu lasa aspectul acela pudrat, nu usuca pielea si nu se fixeaza in riduri. Imi place mai mult decat cea HD -translucent de la Make up forever si este mai accesibila ca pret.
3. Pudra matte radiance bake powder (pudra coapta) am luat-o in nuantele bronze 04 si highlight 02. Pudra are 7,5 grame si costa 190 lei. Dupa reducerea de 23% a fost mai accesibila.
Am facut ceva cercetare inainte sa cumpar pudra asta si nu regret pentru ca este una din cele mai frumoase texturi pe care am vazut-o in viata mea. Este mata, dar diafana si atat de luminoasa, lucru intalnit la fardurile coapte.
In primul rand imi trebuia o nuanta bronze de contur mai inchisa, pe care sa o dau peste conturul lichid sau crema. Am luat nuanta 04 Bronze, care este cea mai inchisa si mai rece in ton ca 03. Nuanta nu este nici rosie, nici galbuie, ci neutra si foarte naturala. Chiar daca este inchisa si ofera un contur vizibil, este foarte "iertatoare" din cauza texturii foarte fine care se topeste in piele.
Nuanta highlight 02 am avut emotii intai sa o cumpar deoarece pe site-ul oficial Laura Mercier exista doar nuanta 01, nuanta de care vorbeste toata lumea ca fiind un "praf de unicorn" :) Dupa ample cautari am aflat ca Highlight 02 a fost o editie limitata anii trecuti si este cu subton  roz fata de nuanta 01, care este mai mult bej.
Iti da cel mai subtil highlight, nu are deloc bucati de sclipici sau glitter. Pur si simplu se topeste in piele si o face sa para luminata pe dinauntru, ca si cum esti un licurici mare :)))
Este mult mai subtila decat Mary loumanizer, dar efectul mi se pare mult mai natural si mai credibil.
De fapt iluminatoarele sunt unul din articolele mele preferate de machiaj si o sa fac o postare despre cele care le detin eu.




Uitati-va la glow-ul asta. Just look at it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu